Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Найчастіші питання тижня 14-18.03
#1
1.      Договір без суми і до нього немає специфікації

У договорі без суми проставляєте нулі у полі «вартість договору» та не вносите  специфікацію (ціну за одиницю та кількість закупленого товару), оскільки вона не передбачена вашим договором.
Витрати підтверджуєте тільки актами/накладними чи іншими документами, які підтверджують оплату за договором. Якщо в акті передбачена «ціна за одиницю»  та «кількість закупленого товару/послуг», то відображаєте цю інформацію у відповідному полі.
http://spending.gov.ua/web/guest/help-up...dohovorami
Розпорядник має оприлюднити ту інформацію, яка є в нього в документах, щоб в разі перевірки підтвердити її відповідними паперами.
 
2.      Вартість договору з ПДВ, а ціна за одиницю без ПДВ
 Вартість договору вносите з ПДВ, як у договорі, а ціну за одиницю —  як в специфікації, тобто без ПДВ.
 
3.      Чи можна підписати всі акти/накладні за один раз?
ІТ-команда проекту розробила пакетне підписання договорів, додаткових угод, актів/накладних. Зараз відбувається тестування роботи нового функціоналу. Вже з наступного тижня планується оновлення у службових кабінетах розпорядників, де ви з можете підписувати/оприлюднювати  всі документи один раз підписавши.
Термін виконання 21 березня
 
4.      Чи можна буде завантажувати договори з облікових систем?
Пакетне завантаження договорів можна буде реалізувати через файли .csv.
Завдання зараз перебуває на тестуванні та доопрацюванні.
Після його реалізації приклади будуть оприлюднені на нашому форумі та оновлені в інструкціях, а також надіслані тим обліковим системам, які звернулися до нас із запитом.
 Терміни виконання 28 березня
 
5.      Не зберігає договори, звіти
-         перевірити, в якому браузері ви працюєте.  Рекомендуємо Chrome (тут можна завантажити https://www.google.com/intl/uk/chrome/browser/desktop/);
-         переконатися у наявності інтернет-з’єднання та необмеженого доступу до Інтернету;
-         тривалість роботи в «службовому кабінеті» на одній сторінці не більше 30 хв;
-         перевірити коректність внесеної інформації:  чи всі поля заповнені,  чи цифри є внесені  через крапку тощо.
-          
6.      Чи потрібно вносити інформацію за ІІІ-ІV квартал 2015 року?
Якщо ви розпорядник чи отримувач бюджетних коштів — потрібно, бо цього вимагає Закон України «Про відкритість використання публічних коштів».
 
7.      Чи потрібно редагувати документи внесені у 2015 році на предмет специфікації?
Ні, специфікацію починаємо вносити з початку 2016 року 1 січня.
 
8.      Чи потрібно оприлюднювати договори, де наша установа виступає як надавач послуг?
Ні. Оприлюднюються тільки договори про використання коштів.
Відповісти
#2
Колеги, 22.03 на порталі запускаємо пакетне підписання документів.

"Прикручування" опції відбуватиметься сьогодні, тому можливі тимчасові перебої в роботі.

Завтра приймаємо зауваження та повідомлення про помилки (якщо вони наші)
Відповісти
#3
Зашел сегодня в кабинет ДКСУ, сцелью ознакомления, забивают ли они адресса и индитификационные номера ФОП в своем кабинете.
Оказывается, что нет. Как и Минюст, ДКСУ опубликовывает всю информацию по ФОП.
Відповісти
#4
Чи потрібно вносити специфікацію до накладної за 3-4 кварталу 2015 року якщо документи (договори) вносяться в 2016 році ??
Відповісти
#5
В інструкції користувача сказано, що "На період роботи порталу в тестовому режимі буде можливість редагувати або видаляти підписані договори." Проте я, знайшовши помилку в підписаному договорі ( не проставлено "враховуючи ПДВ"), спробувала його редагувати і безрезультатно, хоча й помилок не видало. Цю можливість вже скасували? Чи можливо потрібно весь договір видалити з усіма актами й вносити заново?
Відповісти
#6
(06-30-2016, 10:26 AM)Valeri Написав: В інструкції користувача сказано, що "На період роботи порталу в тестовому режимі буде можливість редагувати або видаляти підписані договори." Проте я, знайшовши помилку в підписаному договорі ( не проставлено "враховуючи ПДВ"), спробувала його редагувати і безрезультатно, хоча й помилок не видало. Цю можливість вже скасували? Чи можливо потрібно весь договір видалити з усіма актами й вносити заново?

Наче не скасовували. Конкретно в даний момент є проблеми на порталі, напевно так співпало.
Відповісти
#7
(06-30-2016, 10:53 AM)Eugene Написав:
(06-30-2016, 10:26 AM)Valeri Написав: В інструкції користувача сказано, що "На період роботи порталу в тестовому режимі буде можливість редагувати або видаляти підписані договори." Проте я, знайшовши помилку в підписаному договорі ( не проставлено "враховуючи ПДВ"), спробувала його редагувати і безрезультатно, хоча й помилок не видало. Цю можливість вже скасували? Чи можливо потрібно весь договір видалити з усіма актами й вносити заново?

Наче не скасовували. Конкретно в даний момент є проблеми на порталі, напевно так співпало.

Дякую) Справді все працює, встигла виправити. Просто проблеми з сайтом були.
Відповісти
#8
Дякую! [Зображення: 1.jpg]
Відповісти
#9
Доброго дня! Хто знає, підскажіть, будь-ласка: чи потрібно оприлюднювати звіти за ф.2, 4-3 та ф.7 якщо вони не містять даних (пусті)?
Відповісти
#10
(05-13-2017, 11:56 AM)Іванкова Наталія Написав: Доброго дня! Хто знає, підскажіть, будь-ласка: чи потрібно оприлюднювати звіти за ф.2, 4-3 та ф.7 якщо вони не містять даних (пусті)?

не потрібно
Редактор порталу
buhgalter.com.ua  Wink
Відповісти


Швидкий перехід на форум:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)